Renault Group está a traballar para adaptar as súas solucións de mobilidade ás crecentes demandas de sustentabilidade nas cidades europeas. Con máis de 400 cidades planeando converterse en zonas de baixas emisións, Renault está a desenvolver unha plataforma de miniBuses eléctricos automatizados para integrarse nas redes de transporte público. O proxecto Mach 2, anunciado en 2023, prevé o despregamento destes vehículos na metrópoles de Châteauroux (Francia) a partir de 2026.
Estes miniBuses autónomos, baseados no novo Renault Master, están deseñados para funcionar sen operadores a bordo, o que permite a súa operación continua as 24 horas do día, os 7 días da semana. A flexibilidade e a eficiencia destes vehículos non só ofrecerán un alternativa cero emisións aos sistemas de transporte existentes, senón que tamén se espera que os custos adicionais da robotización sexan compensados pola redución na necesidade de persoal operativo.
Ademais, Renault iniciou unha colaboración con WeRide, un experto mundial en vehículos autónomos, para implementar solucións de autonomía de nivel 4 (L4). Esta cooperación busca integrar tecnoloxías avanzadas nos miniBuses eléctricos, cunha demostración prevista durante o torneo Roland-Garros 2024. Os esforzos de Renault están dirixidos a establecer unha frota de transporte público máis sostible e tecnoloxicamente avanzada para as cidades europeas, aliñándose coas regulacións ambientais emerxentes.