A empresa automotriz californiana superou os obstáculos regulatorios en China, achandando o camiño para o lanzamento do seu software de condución autónoma. A empresa chegou a un acordo crave que podería permitir a introdución da súa tecnoloxía Full Self-Driving (FSD) no mercado chinés, o segundo máis grande para o fabricante de automóbiles estadounidense.
As discusións entre Tesla e Baidu resultaron nun acordo para utilizar a licenza cartográfica do xigante tecnolóxico chinés, un paso vital para implementar FSD en China. Ademais, a asociación automobilística do país confirmou que os modelos de Tesla cumpren cos estritos requisitos de seguridade de datos chineses, disipando así preocupacións anteriores sobre a privacidade dos datos.
Estes acordos forman parte dos esforzos continuos de Tesla por expandir a súa presenza en China e ofrecer servizos innovadores aos seus clientes. A perspectiva dunha maior implementación de FSD no mercado chinés chega nun momento crucial para Tesla, que busca recuperarse dunha caída no valor das súas accións e aumentar a súa competitividade fronte a rivais locais.