Ford está a piques de homologar a tecnoloxía BlueCruise en España, permitindo a condución autónoma nivel 2, onde o condutor pode retirar as mans do volante mentres mantén a mirada na estrada. Esta tecnoloxía xa está en uso en Estados Unidos e o Reino Unido e espérase que estea dispoñible nas estradas españolas antes de que termine o ano. Alemaña converterase no primeiro país da Unión Europea en lograr esta homologación.
A tecnoloxía BlueCruise utiliza unha cámara infravermella no volante para monitorizar a dirección da vista do condutor e permite que o vehículo conduza de maneira autónoma mentres o condutor permanece alerta. Aínda que o vehículo pode realizar tarefas como frear, acelerar e manterse no carril, o condutor debe estar preparado para intervir en caso de situacións imprevistas ou curvas moi pechadas.
Esta tecnoloxía está autorizada para o seu uso en “zonas azuis”, que son estradas previamente mapeadas por Ford. Aínda que actualmente ten limitacións na capacidade de manobrar en estradas moi estreitas ou para adiantar a outros vehículos, Ford está a traballar na súa expansión e desenvolvemento.
España converterase nun dos primeiros países de Europa en ofrecer esta tecnoloxía, e Ford está a colaborar estreitamente coas autoridades locais para lograr a súa homologación. A medida que se desenvolva a cartografía de España e intégrese nos sistemas GPS de BlueCruise, espérase que máis estradas españolas estean dispoñibles para o seu uso.